سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا

  • کد خبر: ۲۲۶۰۶۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا
تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیداری که برای هر دو تیم به شدت حیاتی خواهد بود. سرخ پوشان در حال حاضر با ۵۳ امتیاز در یک امتیازی استقلال و صدر جدول قرار دارند و هر هفته منتظر لغزش آبی‌ها هستند، البته شاگردان اوسمار به خوبی می‌دانند که در صورت هرگونه لغزشی، قهرمانی را به راحتی به استقلال واگذار خواهند کرد.

پرسپولیس در هفته گذشته در حالی که بازی اش با سپاهان ۲ ساعت دیرتر از بازی استقلال برگزار شد و می‌توانست از لغزش استقلال برابر تراکتور استفاده کند و خود را به صدر برساند، اما قرمز‌ها در ورزشگاه آزادی فرصت سوزی کرده و به تساوی رضایت دادند.

این هفته نیز پرسپولیس به مصاف شاگردان ساکت الهامی می‌رود که تیمش برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد.

نساجی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و فقط یک امتیاز استقلال خوزستان رده پانزدهمی فاصله دارد. فولاد نیز دیگر تیم ۲۲ امتیازی است که به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده چهاردهم ایستاده است.

ساکت الهامی که از نیم فصل هدایت نساجی را بر عهده گرفته در ۵ بازی پایانی خود ۲ بار به مصاف پرسپولیس و استقلالی می‌رود که برای قهرمانی بازی می‌کنند و کار سخت‌تری نسبت به رقبای خود برای بقا خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->